تازہ تریندیسی ٹوٹکےصحت

السی: تندرستی اور صحت بنائے، موٹاپا بھگائے

السی کے بیجوں کے صرف ایک کھانے کے چمچ میں 37 کیلوریز،1.3 گرام پروٹین،2 گرام کاربز،1.9 گرام فائبر،3 گرام ٹوٹل فیٹ،0.3 گرام سیچروٹیڈ فیٹ،1597 ملیگرام اومیگا فیٹی ایسڈ،وٹامن بی 6 ٪2، وٹامن بی 1٪ 8،کیلشیم ٪2، آئرن ٪2،میگنیشیم٪ 7، فاسفورس4 فیصد، پوٹاشیم ٪2 پائی جاتی ہیں۔ جبکہ السی کے اندر اومیگا تھری فیٹ کی ایک بڑی مقدار موجود ہوتی ہے جسے الفا-لائینولینک ایسڈ کہا جاتا ہے۔

اجزا:
کچی گندم آدھا کلو
السی آدھا کلو
گھی تین پاؤ۔۔ دیسی ہو تو بہتر ہے
گوند سو گرام
چینی تین پاؤ
چاروں مغز سو گرام
بادام سو گرام
پستے سو گرام
الائچی دس عدد

کچی گندم اور السی کو الگ الگ ہلکا سا بھون لیں۔اب دونوں کو مکس کرکے گرائنڈر میں پیس لیں۔پھر کڑاہی میں ڈال کر گھی میں مزید بھون لیں۔اس کے بعد گوند کو پہلے فرائی کریں، تاکہ وہ پھول جائے چورا کر کے السی گندم کی کڑاہی میں ڈال دیں۔اب چینی کا شیرہ بناکر اس میں چاروں مغز، بادام، پستے، الائچی اور السی گندم اور گوند ڈال کر مکس کریں۔آخر میں چولہے سے اُتار کر ٹھنڈا کریں اور اس کی لڈو کی شکل کی پینڈیاں بناکر کسی ائیر ٹائٹ جار میں محفوظ کرلیں۔

السی کے استعمال کی احتیاط:
السی کے تیل کو رنگدار بوتل میں ریفریجریٹر میں رکھنا چاہیے کیونکہ اس کے کیمیائی اجزا آکسیجن اور روشنی سے مل کر ضرر رساں اجزا میں تبدیل ہوسکتے ہیں۔ السی کو ایک سال تک خشک جگہوں پر ذخیرہ کیا جاسکتا ہے۔ جب کہ پسی ہوئی السی کو 3 ماہ تک ریفریجریٹر میں اور 6 ماہ تک فریزر میں رکھا جاسکتا ہے۔

السی کے تیل کو فرائی نہیں کرنا چاہیے۔ زیادہ گرم حالت میں السی کے تیل کا استعمال نقصان دہ ہے۔السی کے گرم تیل سے اٹھتے ہوئے دھوئیں کے اثرات سے کینسر ہوسکتا ہے۔ السی کے تیل کا ضرورت سے زیادہ استعمال‘ ڈیپریشن‘ پیشاب کی بیماریوں اور پیٹ کے درد کا موجب ہوسکتا ہے۔

استعمال کیلئے مفید مقدار کا تعین
بالغ مرد کو ایک دن میں 60 گرام سے زیادہ استعمال نہیں کرنا چاہیے روزانہ 45 گرام کا استعمال بہترین نتائج فراہم کرتا ہے۔مکمل یا کوٹے ہوئے السی کے بیج کو کسی بھی سیال شے میں ملا کر استعمال کریں۔ ایک چمچ السی اور 6-12 اونس مائع السی دن میں تین بار استعمال کریں۔

پچھلا صفحہ 1 2 3 4 5اگلا صفحہ

Leave a Reply

Back to top button