تازہ تریندیسی ٹوٹکےصحت

سی بک تھارن آئل: قدرتی حیاتیاتی اجزا کا خزانہ

اس جھاڑی کے پھل، گٹھلی، گودے اور عرق میں 197 سے زیادہ مفید وٹامنز پائے گئے ہیں۔ ان میں وٹامن ’سی‘ اور وٹامن ’ای‘ کے علاوہ مختلف معدنیات اور مفید کیمیائی عناصر بھی شامل ہیں۔

ذیابیطس سے نجات دلائے
تحقیق سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ سی بک آئل کا استعمال خون میں شوگر کی سطح قابو میں رکھنے میں مدد دیتا ہے۔ تحقیقی رپورٹ کے مطابق اس کا تیل بلڈ شوگر اسپائکس کو کم کرتا ہے جو ٹائپ 2 ذیابیطس کا خطرہ بڑھاتے ہیں۔ لہذا ان کی روک تھام سے آپ بیماری خطرے کم ہوجاتا ہے۔

جلد کا محافظ
سی بک آئل زخموں کے جلدی بھرنے میں مدد کرتا ہے۔ سوجن روکتا اور سورج کی حدت سے جلد کو پہنچنے والے نقصانات سے محفوظ رکھتا ہے۔ اس کا سبب اس میں پایا جانے والا اومیگا 7 اور اومیگا 3 جیسے اجزاء ہیں۔ ان کی وجہ سے جلد نرم اور ملائم بھی ہوتی ہے۔ سی بک تھارن آئل میں الٹراوائلٹ ریز کو جذب کرنے کی بھی صلاحیت پائی جاتی ہے، اسی خاصیت کی بنا پر اس کا استعمال جلد کو دھوپ سے بچانے والی کریم اور لوشن کی تیاری میں بھی کیا جاتا ہے۔

تابکاری کے اثرات سے بچائے
سی بک تھارن آئل تابکاری وغیرہ کے اثرات کے علاج کے لئے بھی مفید ہوتا ہے۔ اس مقصد کیلئے اس کے پتوں سے تیل نکال کر مرہم تیار کرکے استعمال کیا جا رہا ہے۔ یاد رہے کہ 1986ء میں روس کے چرنوبل کے مقام پر موجود جوہری توانائی کے مرکز میں ہونے والے حادثے کے بعض متاثرین کا علاج اس تیل اور مرہم سے کامیابی کے ساتھ کیا گیا تھا۔

مدافعتی نظام کو مضبوط بنائے
ماہرین کے مطابق سی بک تھارن آئل میں مدافعتی نظام کو بہتر کرنے کی صلاحیت بھی موجود ہوتی ہے۔ اس صلاحیت کو اس میں پائی جانے والی flavonoid کی مقدارسے منسوب کیا جاتا ہے۔ فلاوونائڈز اس کے وہ فائدہ مند مرکبات ہیں جو بیماریوں کے خلاف مزاحمت میں اضافہ کر کے آپ کے مدافعتی نظام کو مضبوط کر سکتے ہیں۔ ایک رپورٹ کے مطابق سی بک تھارن آئل میں انفلوئنزا اور ایچ آئی وی وائرس سے تحفظ فراہم کرنے کی صلاحیت بھی موجود ہوتی ہے۔ اس میں کافی مقدار میں اینٹی آکسیڈینٹس ہوتے ہیں جو جسم کو جرثیموں سے بچانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

پچھلا صفحہ 1 2 3اگلا صفحہ

Leave a Reply

Back to top button