Welcome to HTV Pakistan . Please select the content and listen it   Click to listen highlighted text! Welcome to HTV Pakistan . Please select the content and listen it
Uncategorizedدیسی ٹوٹکےصحت

طباشیر سے بہترین صحت مند چمکدار بال ، ٹوٹے ناخن بھی درست

طبا شیر (بانس کا سلیکا) جسے بامبوسا بانس بھی کہا جاتا ہے۔ تابشیر سلکا کا ایک بھرپور ذریعہ ہے جو نہ صرف بہترین صحت مند اور چمکدار بال فراہم کرتا ہے بلکہ ٹوٹے ہوئے ناخنوں جیسے مسائل کا بھی علاج کر سکتا ہے۔ یونانی طب میں، یہ (تبشیر) مختلف قسم کی بیماریوں کے علاج کے لیے سب سے اہم جڑی بوٹی سمجھی جاتی ہے جس میں خشک جلد، ایگزیما، جلد کی بیماریاں، گٹھیا، سینے میں درد، آکشیپ، کھانسی، پیشاب کی روک تھام، پیشاب کی نالی کا انفیکشن، پٹھوں میں کھچاؤ، اور ہائی کولیسٹرول کی سطح، یہ بانس سلکا کے استعمال ہیں۔
بانس سلیکا ہمارے سیارے پر دوسرا سب سے زیادہ کثرت والا جزو ہے اور انسانی جسم میں تیسرا سب سے زیادہ ٹریس جزو ہے۔ تبشیر کے فوائد مضبوط اور صحت مند ہڈیاں، جوڑوں کی لچک میں اضافہ، صحت مند بال، جلد کی لچک میں اضافہ اور زیادہ پائیدار ناخن فراہم کرتے ہیں۔ تبشیر ایک خوبصورتی بڑھانے والی جڑی بوٹی ہے جس کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ وہ صحت مند اور چمکدار جلد، ناخنوں کی بہتر حفاظت اور بالوں کی تیز رفتار نشوونما کو فروغ دیتی ہے۔ یہ ایک شفاف سفید مادہ ہے، جو بنیادی طور پر اس جڑی بوٹی اور پانی سے بنا ہے جس میں چونے اور پوٹاش کے نشانات ہیں۔
طبا شیر ایک ڈاکٹر کی طر ح سے علاج کر تا ہے ۔ اس سے ٹوٹے ہوئے ناخن ٹھیک ہو تے ہیں ۔جھرجھری والے بالوں کا علاج ہوتا ہے ۔ یہ خشک جلد کے مسائل کو حل کرتا ہے۔گٹھیا کی علامات کو دور کرتا ہے۔سینے کے درد کو کم کرتا ہے۔
آکشیپ کے لیے اچھا ہے۔کھانسی کو کم کرتا ہے۔ایگزیما کو دور کرتا ہے۔جلد کی بیماریوں کے لیے اچھا ہے۔پیشاب کی روک تھام اور پیشاب کی نالی کے انفیکشن کو ٹھیک کرتا ہے۔پٹھوں کی کھچاؤ کا علاج کرتا ہے۔کولیسٹرول کی سطح کو منظم کرتا ہے۔

Leave a Reply

Back to top button
Click to listen highlighted text!