کھیل

پہلا ون ڈے: جونیئر انگلش ٹیم نے تگنی کا ناچ نچا دیا، قومی ٹیم 141 رنز پر ڈھیر

تین ون ڈے میچز کی سیریز کے پہلے میچ میں جونیئر انگلش ٹیم نے تگنی کا ناچ نچا دیا۔ قومی ٹیم نے میزبان ٹیم کو جیت کے لیے 142 رنز کا ہدف دیدیا۔
تفصیلات کے مطابق پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان ہونے والی تین ون ڈے میچز کی سیریز کے پہلے ون ڈے میں میزبان ٹیم کے کپتان بین سٹوکس نے ٹاس جیت کر مہمان ٹیم کے قائد بابر اعظم کو بیٹنگ کی دعوت دی۔
پاکستانی بیٹنگ:
قومی ٹیم کی طرف سے اننگز کا آغاز اوپنر فخر زمان اور امام الحق نے کیا، تاہم پہلے ہی اوور میں ثاقب محمود نے امام الحق اور کپتان بابر اعظم کو پویلین بھیج دیا۔
تیسری وکٹ محمد رضوان کی گری، بیٹسمین 13 رنز بناکر گریگورے کی گیند پر آؤٹ ہوئے۔ سعود شکیل کی بھی وکٹ ثاقب محمود نے لی، ڈیبیو کرنے والے بیٹسمین نے 5 سکور بنائے۔
اس دوران اوپنر فخر زمان اور صہیب مقصود کے درمیان اچھی شراکت داری بنی، دونوں کے درمیان 69 گیندوں پر 53 رنز کی پارٹنر شپ بنی۔ دونوں نے مشکل وقت میں وکٹ کے چاروں اطراف خوبصورت شارٹس کھیلے۔ تاہم 79 کے مجموعی سکور پر فخر زمان کی جلد بازی کے باعث صہیب رن آؤٹ ہو گئے۔ انہوں نے 19 سکور بنائے تھے۔
فخرزمان کی اننگز 47 رنز بنا کر ہمت ہار بیٹھی، انہوں نے باری میں 6 چوکے لگائے۔ فہیم اشرف کی باری کا خاتمہ ثاقب محمود نے کیا۔ آل راؤنڈر صرف 5 سکور بنا سکے۔
دیگر بیٹسمینوں میں حسن علی 6، شاداب خان 30 ، شاہین آفریدی 21 سکور بنا کر آؤٹ ہوئے، قومی ٹیم 36 ویں اوورز میں 141 رنز پر ہمت ہار بیٹھی۔ ثاقب محمود نے چار، پارکنیسن اور اورٹن نے 2.2 شکار کیے۔
دونوں ٹیمیں ان سکواڈ پر مشتمل ہیں:
گرین شرٹس سکواڈ :
فخر زمان، امام الحق، بابر اعظم (کپتان) محمد رضوان، سعود شکیل، صہیب مقصود، شاداب خان، فہیم اشرف، حسن علی، شاہین آفریدی، حارث رؤف
انگلش سکواڈ:
فِل سالٹ، ڈیوڈ مالان، زاک کرالے، جیمز وینس، بین سٹوکس (کپتان) جان سمپسن، لیوئس گریگورے، کریگ اورٹن، کارس، ثاقب محمود، میٹ پارکنیسن۔

Leave a Reply

Back to top button