تازہ تریندیسی ٹوٹکےصحت

یلانگ یلانگ اروما تھراپی کا ایک نہایت موثر تیل

یلانگ یلانگ کے تیل میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل اور اینٹی سوزش خصوصیات ہوتی ہیں۔یلانگ یلانگ بہت سے خصوصیات کا حامل ہے۔اسے زمانہ قدیم سے مختلف بیماریوں کے علاج کیلئے استعمال کیا جاتا رہا ہے۔ اس کا تیل اروما تھراپی میں استعمال ہوتا ہے۔

کینگا ادوارتا ( Cananga odorata) نامی درخت چین، ہندوستان، ملائشیا، فلپائن اور انڈونیشیا سے لیکر کوئینز لینڈ اور آسٹریلیا تک پایا جاتا ہے۔ اسے Ylang Ylang یا یلانگ یلانگ اور یانگ یانگ بھی کہا جاتا ہے۔ اس کے پھولوں سے نکالا گیا تیل (عطر) اروما تھراپی میں استعمال ہوتا ہے۔

کینگاادوارتا ایک تیز رفتار اگنے والا درخت ہے۔ اس کی نمو ہر سال 5 میٹر (16 فٹ) سے تجاوز کرجاتی ہے، اور یہ ایک مثالی آب و ہوا میں اوسطا 12 میٹر (39 فٹ) کی اونچائی کو پہنچ جاتاہے۔یہ ایک سدا بہار درخت ہوتا ہے۔اس کے پتے ہموار اور چمکدارہوتے ہیں،اس کے پھول خوشبودار،خستہ حال اورلمبی پنکھڑیوں والے ہوتے ہیں۔ان سے انتہائی خوشبودارتیل نکالا جاتا ہے۔

یلانگ یلانگ کے فوائد
یلانگ یلانگ کے تیل میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل اور اینٹی سوزش خصوصیات ہوتی ہیں۔یلانگ یلانگ بہت سے خصوصیات کا حامل ہے۔اسے زمانہ قدیم سے مختلف بیماریوں کے علاج کیلئے استعمال کیا جاتا رہا ہے۔ اس کا تیل اروما تھراپی میں استعمال ہوتا ہے۔ چند ایک فوائددرج ذیل ہیں۔

خود اعتمادی بڑھائے:
ایک طبی تحقیق کے دوران یہ ثابت ہوا کہ یلانگ یلانگ کا تیل اور اس کی خوشبو نہ صرف پریشانی کو کم کرتی ہے بلکہ یہ خود اعتمادی کو بھی بڑھاتی ہے۔

سانس لینے میں آسانی:
ایک دیگر طبی تحقیق کے مطابق یہ دل کی شریانوں کو کشادہ کرتا کرتا ہے جبکہ سانس لینے میں بہت آسانی محسوس ہوتی ہے۔جبکہ اس کا انسانی موڈ پر بہت مثبت اثرات مرتب ہوتے ہیں۔ اور دل خوشگوار کیفیت محسوس کرتا ہے۔دمہ کے مریضوں کو اس کی خوشبو سے افاقہ ہوتا ہے۔

جلدی امراض کا حل:
اینٹی فنگل خصوصیات کی بنا پر یہ جلد ی بیماریوں کا موثر علاج ہے۔ جلدی کی خشکی کو دور کر کے قدرتی نمی کو بحال کرتا ہے اور اسے برقرار رکھتا ہے۔اس کے پھولوں کو پیس کر اسکا لیپ بھی استعمال کیا جاتا ہے۔

مردوں کا علاج:
یلانگ یلانگ کا تیل قدیم زمانہ سے مردانہ کمزوری کا علاج تصور کیا جاتا رہا ہے۔ یہ جنسی خواہش کو بڑھاتا ہے۔

1 2اگلا صفحہ

Leave a Reply

Back to top button